Winkelwagentje

Filiaal in Maleisië nieuwe aanwinst voor de Meiko familie

, categorie Bedrijf
    1 van  / 1

De vaatwastechnologie experts van Meiko breidden hun internationale aanwezigheid recentelijk uit met een nieuwe dealer in Kuala Lumpur. Sinds 1 januari 2015 is het bedrijf Meiko Clean Solutions (SEA) Sdn. Bhd. op de markt voor professionele vaatwastechnologie en reiniging- en desinfectietechnologie voor de hele Zuid-Oost Azië regio. Klaus Engesser, die sales en marketing leidt voor de hele Meiko Group, legt de huidige situatie uit: “Onze producten hebben inmiddels vaste voet op opkomende markten in Indonesië, Maleisië, Singapore en Thailand. En zij worden gezien als een goede investering dankzij onze productfilosofie en ons uitstekende service-netwerk. We begonnen met ondernemen in Zuid-Oost Azië in 1997. Ons filiaal daar heeft een goede reputatie opgebouwd en staat in hoog aanzien bij hotels, restaurants, cateringbedrijven, ziekenhuizen en verzorgingstehuizen.”

De directeur van de nieuwe Meiko partner, Rudolf Kitzbichler (39), heeft diepgaande kennis van de industrie. Kitzbichler leidt sinds eind 2012 het Meiko kantoor in Kuala Lumpur, en daarvoor werkte hij zes jaar voor een Finse fabrikant van commerciële keuken apparatuur. De verplaatsing naar het nieuwe technologie centrum in Kota Damansara heeft het lokale Meiko team versterkt van drie naar acht werknemers.

Met klanten als het Grand Hyatt Singapore, meerdere vestigingen van Ikea in de regio ZuidOost Azië, en het Changi General Hospital in Singapore, heeft het bedrijf al een sterke basis gelegd voor verdergaande strategische groei in de regio.

SAMEN EEN STAP VOORUIT

Met duurzame oplossingen voor het wassen van herbruikbaar kunststof servies.

Weg met wegwerp, het is tijd voor herbruikbaar: van bekers tot flessen, van bakjes tot schaaltjes.